fbpx
Persondata +45 97 17 20 00     LH@vestenvind.dk
Laugesens Have
  • Møde/kursus
    • Dag- og aftenmøder
      • Her finder du vores møde- og konferencepakker uden overnatning - fx dagmøde eller aftenmøde!
    • Møde med overnatning 1 døgn
      • Møde, konference, seminar eller kursus med overnatning! Du finder vores døgnpriser her!
    • Møde med overnatning 1½ døgn
      • Internat i 1½ døgn - dvs. ankomst om morgenen og afrejse næste eftermiddag.
    • Aktiviteter
      • Har du lyst til andre aktiviteter, teambuilding eller idéer til at være i naturen?
  • Faciliteter
    • Mødelokaler
      • Se her vores 7 mødelokaler, som kan rumme mellem 10-100 personer.
    • Konferencelokaler
      • Vores konferencelokaler kan indrettes til lige præcis den konference, du har brug for - op til 100 personer
    • Grupperum
      • I din møde-/konferencepakke tilbydes grupperum uden ekstra beregning. Vi har 15 grupperum til 2-12 personer.
    • Opholdsrum
      • Få her overblikket over alle vores lokaler og hyggelige opholdsrum.
    • Overnatning
      • 64 enkeltværelser med alt det, du har behov for. 35 værelser kan redes op til dobbelt - dvs. i alt 99 senge!
  • Mad & vin
    • Vores Køkken
      • Gode og friske råvarer og daglig forsyning af lokale fødevarer, er en selvfølge i vores fleksible køkken.
    • Mindesammenkomst
      • Vi tilbyder mindesammenkomst i rolige og hyggelige omgivelser!
    • Julefrokost
      • Vi tilbyder julefrokost for virksomheder, foreninger og organisationer!
    • Lokale leverandører
      • Vi vil gerne støtte lokale leverandører - derfor kan du hos os fx få æblemost fra Ringkøbing og krondyr fra Spjald.
  • Fritid
    • Park, løb og MTB
      • Brug den 12 tdr. land store have til en herlig gåtur! Du kan også løbe eller cykle i plantagen!
    • Bar og biograf
      • Vi har bar, biograf og billard i Munkekælderen!
    • Pool og sauna
      • Når du opholder dig på Laugesens Have kan du frit benytte vores pool og sauna.
    • Bordtennis, dart og billard
      • I Hedeslaget er der scene, bar, bordtennis, dart og billard - stedet til hyggeligt samvær!
    • 3F Ferie
      • Er du medlem af 3F, så kan du tilmelde dig årets mest hyggeligste ferieophold. Det sker den 9.-14. juli 2023!
  • Om os
    • Havens historie
      • Vores navn er vores brand. Vi har en meget stor parklignende have med en lang historie.
    • Stedets kunst
      • Lige som haven er inspiration, er kunsten også en del af vores tilbud og et godt læringsmiljø.
    • Vores værdier
      • Der er masser af grunde til at vælge os - her kan du læse om de allervigtigste af dem.
  • Kontakt
    • Personale
      • I dette galleri, kan du få ansigt og navn på os. Vi er dem du møder, vi er dem, der giver dig service.
    • Beliggenhed
      • Her kan du se hvor vi ligger og finde vej fra Viborg, Silkeborg, Aarhus eller måske København.
    • Send os en forespørgsel
      • Her kan du specificere dine ønsker til lige præcis det kursus eller den konference, du har brug for.
    • Kontakt
      • Telefonnumre, mailadresser, navne på personer - her finder du relevante kontaktoplysninger.
  • Menu

Mødelokale A, B og C

Tre yderst fleksible mødelokaler, som kan bruges hver for sig eller sammen som ét stort mødelokale/konferencelokale.

Plads til mellem 22 og 80 personer

Vores tre mest fleksible mødelokaler er bestemt Mødelokale A, B og C.

De fungerer fuldt ud hver for sig med AV-projektor, flipover, tavle osv. Men vi har mulighed for at slå alle tre eller blot to af lokalerne sammen. Dette gør, at vi kan indrette lokalerne helt efter antallet af deltagere og ønsker om bordopstilling.

Max. kapaciteten i hvert lokale er 22 personer med en bordopstilling i sildeben eller hestesko. Er bordopstillingen i grupper, anbefaler vi max. 16-18 personer i lokalerne.

Ofte er Mødelokale A og B slået sammen til ét lokale. Det giver mere plads, og her er plads til op mod 40-50 deltagere – afhængig af bordopstillingen.

Nedenfor kan du “gå en tur” i Mødelokale A-B (øverst) og C (nederst).

Bordopstilling i mødelokalet

Det er meget vigtigt, at vi på forhånd aftaler hvilken bordopstilling, der ønskes i mødelokalet – dels fordi det skaber ro for kursus-/mødearrangøren ved ankomsten, og fordi vores personale sætter en ære i at gøre lokalerne helt klar til vores gæster, inden de ankommer.

Bordopstillingen kan fx være:

  • Sildeben (traditionel konferenceopstilling)
  • Biograf (kun stole på række)
  • Hestesko (U-form)
  • Grupper

Alle muligheder er åbne – og ring gerne til os, så vi sammen kan finde den rette opstilling og det egnede lokale til jer!

Kontakt os

Send os en uforpligtende forespørgsel på dit næste kursus eller konference.

Kontakt os

Det har vi tænkt på

God service er at blive set og hørt, når der er brug for det.

Vi har viljen, evnerne og kompetencerne til at yde lige præcis den service, du behøver.

De mange år i branchen gør, at vi – næsten – kan forudse, hvad du har brug for, inden du selv har.

Selv køkkenet vil stå på pinde for, at dine ønsker går i opfyldelse.

Vi har fx tænkt i regional madkultur, kostvaner og specielle krav.

huset 01
ENTRY wireless 01 2 c 1402519639

Wireless overalt og helt gratis

På Laugesens Have har vi en lynhurtig 100 MB fiberforbindelse, og der er trådløst internet overalt på centret – og uden kode, så det er nemt at koble sig på wi-fi.

Og har du blot brug for at komme på internettet via en pc – kan du frit benytte en af vores pc-ere, som er i vores it-lokale.

Se oversigtskort over faciliteterrne


Søren Elbæk, Direktør
selbaek@vestenvind.dk
40 31 66 40

Gitte Marie Sand, Servicechef
gms@vestenvind.dk
41 16 18 40

Forespørgsel - helt uforpligtende

Send os en forespørgsel på dit næste kursus, møde eller konference og få tilsendt en attraktiv pris. Det koster ikke noget.

0 + 1 = ?

Laugesens Have A/S | Knivsbækvej 13 | 6920 Videbæk | 97 17 20 00 | LH@vestenvind.dk
  • Facebook
  • Linkedin
Scroll to top