fbpx
Persondata +45 97 17 20 00     LH@vestenvind.dk
Laugesens Have
  • Møde/kursus
    • Dag- og aftenmøder
      • Her finder du vores møde- og konferencepakker uden overnatning - fx dagmøde eller aftenmøde!
    • Møde med overnatning 1 døgn
      • Møde, konference, seminar eller kursus med overnatning! Du finder vores døgnpriser her!
    • Møde med overnatning 1½ døgn
      • Internat i 1½ døgn - dvs. ankomst om morgenen og afrejse næste eftermiddag.
    • Aktiviteter
      • Har du lyst til andre aktiviteter, teambuilding eller idéer til at være i naturen?
  • Faciliteter
    • Mødelokaler
      • Se her vores 7 mødelokaler, som kan rumme mellem 10-100 personer.
    • Konferencelokaler
      • Vores konferencelokaler kan indrettes til lige præcis den konference, du har brug for - op til 100 personer
    • Grupperum
      • I din møde-/konferencepakke tilbydes grupperum uden ekstra beregning. Vi har 15 grupperum til 2-12 personer.
    • Opholdsrum
      • Få her overblikket over alle vores lokaler og hyggelige opholdsrum.
    • Overnatning
      • 64 enkeltværelser med alt det, du har behov for. 35 værelser kan redes op til dobbelt - dvs. i alt 99 senge!
  • Mad & vin
    • Vores Køkken
      • Gode og friske råvarer og daglig forsyning af lokale fødevarer, er en selvfølge i vores fleksible køkken.
    • Mindesammenkomst
      • Vi tilbyder mindesammenkomst i rolige og hyggelige omgivelser!
    • Julefrokost
      • Vi tilbyder julefrokost for virksomheder, foreninger og organisationer!
    • Lokale leverandører
      • Vi vil gerne støtte lokale leverandører - derfor kan du hos os fx få æblemost fra Ringkøbing og krondyr fra Spjald.
  • Fritid
    • Park, løb og MTB
      • Brug den 12 tdr. land store have til en herlig gåtur! Du kan også løbe eller cykle i plantagen!
    • Bar og biograf
      • Vi har bar, biograf og billard i Munkekælderen!
    • Pool og sauna
      • Når du opholder dig på Laugesens Have kan du frit benytte vores pool og sauna.
    • Bordtennis, dart og billard
      • I Hedeslaget er der scene, bar, bordtennis, dart og billard - stedet til hyggeligt samvær!
    • 3F Ferie
      • Er du medlem af 3F, så kan du tilmelde dig årets mest hyggeligste ferieophold. Det sker den 9.-14. juli 2023!
  • Om os
    • Havens historie
      • Vores navn er vores brand. Vi har en meget stor parklignende have med en lang historie.
    • Stedets kunst
      • Lige som haven er inspiration, er kunsten også en del af vores tilbud og et godt læringsmiljø.
    • Vores værdier
      • Der er masser af grunde til at vælge os - her kan du læse om de allervigtigste af dem.
  • Kontakt
    • Personale
      • I dette galleri, kan du få ansigt og navn på os. Vi er dem du møder, vi er dem, der giver dig service.
    • Beliggenhed
      • Her kan du se hvor vi ligger og finde vej fra Viborg, Silkeborg, Aarhus eller måske København.
    • Send os en forespørgsel
      • Her kan du specificere dine ønsker til lige præcis det kursus eller den konference, du har brug for.
    • Kontakt
      • Telefonnumre, mailadresser, navne på personer - her finder du relevante kontaktoplysninger.
  • Menu

Mødelokale D

Foredragssalen med plads til op mod 100 personer!

Stort konferencelokale

Mødelokale D benyttes oftest, når der er flere end 30 deltagere til en konference eller et møde.

Lokalet er udstyret med AV-projektor, flipover, tavle, DVD-afspiller (og TV) samt gode højtalere og mikrofonanlæg. Der er udsigt til grønne marker og haven – i det hele taget er lokalet rart at være i. Der er naturligvis god ventilation og automatisk varmestyring.

Kapaciteten i lokalet afhænger af bordopstillingen. Her er en guideline for antallet:

  • Biograf: 120 personer
  • Sildeben: 100 personer
  • Grupper: 70 personer
  • Hestesko: 35 personer 

Bordopstilling i mødelokalet

Det er meget vigtigt, at vi på forhånd aftaler hvilken bordopstilling, der ønskes i mødelokalet – dels fordi det skaber ro for kursus-/mødearrangøren ved ankomsten, og fordi vores personale sætter en ære i at gøre lokalerne helt klar til vores gæster, inden de ankommer.

Bordopstillingen kan fx være:

  • Sildeben (traditionel konferenceopstilling)
  • Biograf (kun stole på række)
  • Hestesko (U-form)
  • Grupper

Alle muligheder er åbne – og ring gerne til os, så vi sammen kan finde den rette bordopstilling og det mest egnede lokale til jer!

DX16685
kursus 01 1

Kig indenfor i Mødelokale D

Gå en virsuel tur i mødelokalet via Google-maps her nedenfor…

Kontakt os

Send os en uforpligtende forespørgsel på dit næste kursus eller konference.

Kontakt os

Kaffen er lige udenfor mødelokalet

Vi ved, det er vigtigt at kunne holde en pause i løbet af en dag fyldt med indtryk og foredrag.

Derfor ligger Havestuen lige udenfor Mødelokale D – her kan man tage en slapper, en kop kaffe og et stykke frugt. Her er hyggeligt, og der er direkte adgang ud i den store park.

Faktisk råder vores konferencecenter over mange små og store lokaler/områder, hvor vores gæster kan være sammen med andre – eller måske endda bare være sig selv. Vi har givet nogle af disse opholdssteder navne: Knudepunktet, Karnappen, Læsestuen, Havestuen og Hedeslaget!

Vil du se mere til parken, så klik her!

Læs også mere om Mødelokale A, B og C.

huset 01
ENTRY wireless 01 2 c 1402519639

Wireless overalt og helt gratis

På Laugesens Have har vi en lynhurtig 100 MB fiberforbindelse, og der er trådløst internet overalt på centret – og uden kode, så det er nemt at koble sig på wi-fi.

Og har du blot brug for at komme på internettet via en pc – kan du frit benytte en af vores pc-ere, som er i vores it-lokale.

Se oversigtskort over faciliteterrne



Søren Elbæk, Direktør
selbaek@vestenvind.dk
40 31 66 40

Gitte Marie Sand, Servicechef
gms@vestenvind.dk
41 16 18 40

Forespørgsel - helt uforpligtende

Send os en forespørgsel på dit næste kursus, møde eller konference og få tilsendt en attraktiv pris. Det koster ikke noget.

0 + 6 = ?

Laugesens Have A/S | Knivsbækvej 13 | 6920 Videbæk | 97 17 20 00 | LH@vestenvind.dk
  • Facebook
  • Linkedin
Scroll to top